20.11.2015

Smootie z czerwonych porzeczek. Bomba witaminowa!




Latem w pełni sezonu mroziłam czerwone porzeczki, a ostatnio naszła mnie ochota na coś kwaśnego... Szukałam w spiżarce inspiracji... Ale smaki nie takie... Ogórki kiszone nie, cytrusy nie... i tak przypomniałam sobie że w szufladzie zamrażarki mam coś idealnego! Wyjęłam pudełko, rozmroziłam i zmiksowałam z innymi owocami. Wyszło pysznie!


Składniki:
- czerwone porzeczki ok 2 szklanki
- duże winne jabłko
- kawałek melona
- szklanka wody mineralnej

Wykonanie:
Obieramy, kroimy na kawałki, miksujemy i gotowe!


Wyszły mi z tego trzy szklanice pysznego bardzo zdrowego smootie z czerwoną porzeczką w roli głównej. Smacznie, bardzo zdrowo, bo przecież witaminy C więcej w niej niż w cytrynie i na dodatek bardzo kolorowo więc i oko miało ucztę ;)
Polecam takie małe przyjemności w szary jesienny dzień! Od razu poprawia się samopoczucie ;)



2 komentarze:

  1. jak ja dawno nie jadła czerwonych porzeczek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło że tutaj zajrzałeś, a będzie mi jeszcze milej jeśli w komentarzu napiszesz cokolwiek;) Możesz również zaobserwować blog, żeby być na bieżąco z nowymi przepisami ;) Pozdrawiam!