19.12.2015

Terravita 70% cocoa - idealna w podróży!



           Czekolady Terravita są niezastąpione w podróży, tej krótkiej do pracy czy szkoły oraz w tej długiej na urlop czy wakacje. Idealna słodka przekąska dla mnie i całej mojej rodziny. Ja zabieram ją ze sobą często, bo lubię mieć ją w torebce i w samochodzie...
          Zobaczcie jakie fajne życie mają u nas tabliczki czekolady z serii Terravita 70% kakao...

Byliśmy razem na pirackim statku...




Jechaliśmy traktorem...




A na budowie przewoziliśmy tabliczki koparko ładowarką...




Na wsi nawet jechaliśmy bryczką ;)




A nawet lataliśmy balonem...





Tyle przygód, tyle podróży, tyle wrażeń ;) Teraavita 70% kakao wzmaga apetyt na przygody!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło że tutaj zajrzałeś, a będzie mi jeszcze milej jeśli w komentarzu napiszesz cokolwiek;) Możesz również zaobserwować blog, żeby być na bieżąco z nowymi przepisami ;) Pozdrawiam!