30.11.2015

Likiery Dalkowski - słodycze dla dorosłych ;)




 Chciałabym Wam przedstawić i polecić moje ostatnie odkrycie... 


Pyszne, słodkie i kolorowe Likiery Dalkowski


Likiery czyli oczywiście produkty z alkoholem, więc tylko dla dorosłych. Ja jestem miłośniczką słodkości, i analogicznie słodkich trunków, więc te wyjątkowo trafiają w mój gust.  Cztery smaki, cztery kolory, cztery różne doznania. 

  • pierwszy smak to advokat czyli likier jajeczny,
  • kolejny to czekoladowy likier - mój ulubiony ;)
  • dalej mamy wanilię, czyli klasyka,
  • i pyszna pachnąca truskawka na koniec.
Ja lubię klasykę, i często podaje likier sam w sobie, bez dodatków, bez urozmaiceń. Ale świetnie pasuje także do kawy, lodów czy innych deserów i także do drinków. Piłam go już w różnych kombinacjach i każdą z nich polecam ;)



Producent pisze o tych smakach tak:

Advocat
16% "Dalkowski Advocaat to najwyższej jakości likier o idealnie wyważonej kompozycji, wyjątkowym, pełnym smaku zabajone, doceniany w Polsce i zagranicą. Do jego produkcji stosowana jest tradycyjna receptura i wyłącznie naturalne surowce doskonałej jakości."

Chocolatella 
15%  "Likier o smaku czekoladowym. Doskonale smakuje lekko schłodzony w czystej postaci, idealnie komponuje się również z aromatyczną kawą oraz z lodami."

Vanilla
15% "Likier o smaku waniliowym. To prawdziwa przyjemność smaków w czystej postaci. Jest także doskonałym dodatkiem do lodów, deserów i kawy. Podkreślając jej smak i aromat."

Strawberry
15 %  "Likier o smaku śmietankowo – truskawkowym. Wyjątkowe połączenie aksamitnej śmietanki oraz smaku dojrzałych truskawek. Doskonale smakuje w lekko schłodzonym kieliszku, jak również jako dodatek do lodów i deserów."


Półlitrowa butelka, ok 15-16 % alkoholu, więc jakieś super mocne to to nie jest. Jest za to pyszne i delikatne. Idealne dla kobiet i mężczyzn do picia samego likieru lub w parze z deserem. Idealne na różne okazje, od zwykłego podarku idąc w gości do wielkich okazji jak urodziny czy święta. Polecam, są pyszne, słodkie, pachnące i do tego świetnie wyglądają. W moim barku wyróżniają się butelką i kolorem.


Lubicie likiery? Znacie te marki Dalkowski? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło że tutaj zajrzałeś, a będzie mi jeszcze milej jeśli w komentarzu napiszesz cokolwiek;) Możesz również zaobserwować blog, żeby być na bieżąco z nowymi przepisami ;) Pozdrawiam!